Επιστροφή στους μαραθώνιους

texte en français

Το πρώτο εξάμηνο του 2019 είχα ως κύριο στόχο τον Ευχίδειο, έναν αγώνα 107 χιλιομέτρων μεταξύ Πλαταιών και Δελφών… Εκεί όπου είχα ξεκινήσει στις πολύ μεγάλες αποστάσεις το 2015, εκεί όπου είχα αναγκαστεί να εγκαταλείψω, αφού είχα ξεπεράσει το επιτρεπόμενο χρονικό όριο του δύσκολου αυτού αγώνα.

Φέτος λοιπόν κατάφερα να φτάσω στους Δελφούς και να σβήσω την προ τεσσάρων ετών αποτυχία. Τεράστια ικανοποίηση, βεβαίως, αλλά δεν πήγαν όλα όπως ήθελα. Και τελικά, αφού σκέφτηκα πολύ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν φταίει ο ίδιος ο αγώνας αλλά η προετοιμασία. Είχα προβλέψει 3 μήνες για προετοιμασία, όμως ένας τραυματισμός τα έφερε όλα τα πάνω κάτω, και έτσι βρέθηκα να εναλλάσσω ποδήλατο και τρέξιμο στους δύο μήνες πριν τον αγώνα… Όχι και ιδανικό για μία τόσο απαιτητική δοκιμασία, και είναι ακριβώς αυτό, το ότι το σώμα μου δεν ακολουθεί, που με σπρώχνει να αναθεωρήσω πολλά, εδώ και λίγους μήνες. Είμαι πραγματικά έτοιμος για τέτοιου είδους αγώνες; Μήπως θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσω τους στόχους μου;

Από τον Μάιο, μου έδωσα αρκετό χρόνο… πολύ χρόνο. Τσεκ-απ με τον γιατρό μου, αγορά ορθοπεδικών πάτων, πολύ ποδήλατο για να ξεκουράσω το αριστερό μου πόδι, προοδευτικό ξεκίνημα του τρεξίματος… Το ροδίτικο καλοκαίρι που κρατάει 6 μήνες και που δεν έχει τελειώσει ακόμα είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος, αφού είναι σαφώς πιο εύκολη η προπόνηση με καλό καιρό, ακόμα και αν οι θερμοκρασίες είναι συχνά υψηλές.

Εν συντομία, αρχές του Σεπτέμβρη, ως συνήθως, συμμετέχω στον ημιμαραθώνιο Σύμης, με μία ελάχιστη, αλλά σοβαρή προετοιμασία. Οι εντυπώσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα είναι φανταστικές, αν και το αποτέλεσμα λιγότερο φανταστικό. Όμως είναι η ευκαιρία, όπως κάθε χρόνο, να θέσω τους επόμενους στόχους.

Βάζω ξανά σε παρένθεση τις υπεραποστάσεις και θα επικεντρωθώ ξανά στα 42… δηλαδή στην απόσταση του μαραθώνιου! Και αφού η αρχή του Σεπτέμβρη συμπίπτει με την αναχώρηση των παιδιών, πρέπει να ανεβάσουμε λίγο το ηθικό μας… αποτέλεσμα, τριπλή εγγραφή : Αθήνα το Νοέμβριο (5η συμμετοχή), Βαρκελώνη τον Μάρτιο (το είχα υποσχεθεί στη Χριστίνα εδώ και χρόνια) και Ρόδος αρχές Μαΐου.

Στην προπόνηση θα απλοποιήσω τα πράγματα και θα ακολουθήσω την περσινή φόρμουλα της προετοιμασίας μου για τη Φλωρεντία, αντικαθιστώντας μερικές προπονήσεις με ποδήλατο. 9 εβδομάδες προετοιμασίας για το μαραθώνιο της Αθήνας, με 5 προπονήσεις στο τρέξιμο και 2 με ποδήλατο.

Τυπική εβδομάδα :
Τρίτη πρωί : 25 λεπτά, χαλαρά
Τρίτη απόγευμα : κομμάτια με ρυθμό μαραθώνιου / ημιμαραθώνιου
Τετάρτη : ποδήλατο βουνού
Πέμπτη πρωί : 25 λεπτά, χαλαρά
Πέμπτη απόγευμα : fartlek
Παρασκευή : ποδήλατο βουνού
Κυριακή : long run

Τίποτα φοβερό λοιπόν, αλλά έτσι τουλάχιστον θα έχω ποικιλία στις απολαύσεις και θα μαζέψω χωρίς εξαντλητική προσπάθεια αρκετές ώρες προπόνησης. Χονδρικά, στις 3 πρώτες εβδομάδες του προγράμματος έχω κάνει μέσο όρο 50 χιλιόμετρα τρέξιμο και 3-4- ώρες ποδήλατο. Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι όλο αυτό θα έχει αποτέλεσμα αλλά θα δείξει… ραντεβού στις 10 Νοέμβρη, γύρω στη μία το μεσημέρι στην Αθήνα!

Votre commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Photo Google

Vous commentez à l’aide de votre compte Google. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s