Φθινοπωρινό πρόγραμμα

Texte en français

Το καλοκαίρι τέλειωσε, δηλαδή τρόπος του λέγειν, αφού εδώ, οι θερμοκρασίες είναι πάντα υψηλές και περιμένουμε ακόμα τις πρώτες βροχές.

DSCN0892-1

Αλλά, όπως και να έχει, ο Σεπτέμβρης τελειώνει, με όλες τις κλασσικές αλλαγές που φέρνει, όπως επιβάλλει η νέα σχολική χρονιά. Φέτος μάλιστα ήρθαν όλα τα πάνω κάτω, αφού η δεύτερη μου κόρη αποφάσισε να μεγαλώσει χωρίς να το πάρω χαμπάρι, και να τη που μου ανακοινώνει ότι ξεκινά το πανεπιστήμιο… Φυσικά, δεν επέλεξε ένα πανεπιστήμιο εδώ γύρω και ιδού, για δεύτερη φορά μόνο από το 2011, δεν μπόρεσα να τρέξω τον συνηθισμένο μου ημιμαραθώνιο στη Σύμη στις αρχές του Σεπτέμβρη (η πρώτη φορά ήταν μία από τα ίδια, το πανεπιστήμιο της μεγάλης κόρης, τα υπολόγισαν μια χαρά και οι δυο τους). Έτσι, αντί τη συνηθισμένη διαδρομή του γειτονικού νησιού, όργωσα νέες συνοικίες στο Παρίσι, συνοδεύοντας το μωρό μου που μεγάλωσε τόσο γρήγορα, ίσα ίσα για να τσεκάρω όλα τα μέρη που θα συχνάζει μακριά μου τη φετινή χρονιά (και μάλλον τις χρονιές που θα ακολουθήσουν).

Και αφού ο εργοδότης μου δεν θέλησε να μου δώσει 5 χρόνια άδεια, έπρεπε να επιστρέψω… Εδώ, φυσικά, έπρεπε να γεμίσω το κενό, αποφάσισα λοιπόν να ξαναρχίσω το τρέξιμο, που είχα εγκαταλείψει ήδη εδώ και… δέκα μέρες.

Εν συντομία… δυόμιση βδομάδες ήρεμου ξεκινήματος, σχεδόν αποκλειστικά χαλαρά, κάπως για να βρω ένα σωστό ρυθμό προπονήσεων. Όχι πολύς χρόνος για τεμπέλιασμα όμως, γιατί το φθινόπωρο έρχεται γρήγορα, και μαζί του ο νέος μου στόχος, ο μαραθώνιος της Φλωρεντίας, στις 25 Νοέμβρη!

Οπότε, από τη Δευτέρα (ή μάλλον από Τρίτη, αφού η Δευτέρα είναι η μέρα του ρεπό μου από το τρέξιμο), ξεκινάω μία μίνι προετοιμασία για τον μαραθώνιο, σε 9 εβδομάδες και… σε 42 προπονήσεις, βέβαια! Μία προπόνηση για κάθε μελλοντικό χιλιόμετρο, μου αρέσει αρκετά η ιδέα αυτή! Προετοιμασία, μεγάλη λέξη, γιατί δεν τίθεται θέμα να κάνω ιδιαίτερα εξεζητημένες προπονήσεις, του στυλ κομμάτια με ακριβή μέτρηση της ταχύτητας, του ρυθμού ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ακόμα. Θα είναι μάλλον ένα χαλαρότατο πρόγραμμα, με έμφαση στην αντοχή και κάποιες σπάνιες προπονήσεις κάπως πιο ρυθμικές, έτσι για την ποικιλία.

Η μεγάλη καινοτομία φέτος, είναι ότι θα διπλασιάσω τις προπονήσεις σε 3 μέρες, κάνοντας κάποια αλέ-ρετούρ στη δουλειά με τα πόδια. Λίγο και από οικολογική συνείδηση, αλλά κυριώς για να βελτιώσω την αντοχή μου, που είναι το αδύναμο μου κομμάτι, το ένιωσα καθαρά σε όλους τους προηγούμενους μου αγώνες. Οπότε, χοντρικά, 3 διπλές προπονήσεις Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, μία μίνι προπόνηση το Σάββατο και το long run κλασικά την Κυριακή. Αν έχω χρόνο (και όρεξη) θα βγάλω το ποδήλατο για μία επιπλέον προπόνηση, αλλά η ιδέα είναι να μαζέψω όσο πιο πολλά χιλιόμετρα στα πόδια, πιο πολλά από πέρσι, για να αντιμετωπίσω τις μεγάλες δυσκολίες στο τέλος του μαραθώνιου. Γιατί ο στόχος αυτού του μαραθώνιου, του πρώτου (ελπίζω) από μία μεγάλη σειρά στο εξωτερικό, είναι η απόλαυση : τι καλύτερο από το να τρέξω σε μία άγνωστη πόλη, αυτή τη μυθική απόσταση και να το εκμεταλλευτώ για να κάνω ένα ταξίδι με την προσωπική μου μούσα…

Αυτά, και για όσους ενδιαφέρονται, το σχέδιο δράσης βρίσκεται εδώ, θα το επικαιροποιώ στην πορεία…

Screenshot 2018-09-21 18.25.21

Votre commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Photo Google

Vous commentez à l’aide de votre compte Google. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s