Αντίστροφη μέτρηση : 8 !!!

texte en français

Τελείωσα σήμερα το πρωί την προετοιμασία για τον ατομικό μου μαραθώνιο, που θα γίνει την επόμενη Κυριακή… Είχα την τελευταία μου μεγάλη προπόνηση, 1 ώρα και 40 λεπτά, σε ρυθμό χαλαρό, περίπου 15,5 χιλιόμετρα. Ο καιρός ιδανικός, με ήλιο, και ένα αεράκι δροσιστικό…

sl 29-03

Βλέποντας πίσω και μελετώντας την προετοιμασία μου, από την αρχή του Ιανουαρίου, μπορώ να πω ότι όλα κύλησαν μια χαρά. Δοκίμαζα μια καινούργια μέθοδο προπόνησης, σύμφωνα με το βιβλίο του Serge Cottereau, μέθοδο που έχει σαν βάση τους καρδιακούς παλμούς. Τέρμα τα κομμάτια υπολογισμένα με τις ταχύτητες, ελέγχω τώρα μόνο τους παλμούς μου και προσπαθώ να τηρώ μια καλή κατανομή μεταξύ των διαφορετικών κλιμάκων : κάτω από 80% της μέγιστης συχνότητας (χαλαρός ρυθμός, το πιο μεγάλο μέρος της προπόνησης), 80 με 90% (αντοχή), πάνω από 90% (δυνατός ρυθμός). Και τελικά, μου ταιριάζει πάρα πολύ αυτός ο τρόπος τρεξίματος. Μου δίνει την δυνατότητα να επιλέξω ελεύθερα όλες μου τις διαδρομές, σύμφωνα με την όρεξη της στιγμής, χωρίς να έχω να περάσω οπωσδήποτε από το στάδιο. Καλή η πίστα για να μετρήσεις τις αποστάσεις με ακρίβεια, αλλά λίγο βαρετή, όταν θέλεις και να κάνεις μεγάλες αποστάσεις. Έτσι το ευχαριστιέμαι κάθε φόρα που βγαίνω για τρέξιμο, και ακολουθώ τους δρόμους της περιοχής, με την ποικιλία τους, τόσο στα τοπία, όσο και στις ανη/κατηφόρες τους !

Μπαίνοντας στις λεπτομέρειες αυτών των 14 πρώτων εβδομάδων του 2014, υπήρχαν χοντρικά τρεις φάσεις, κάθε μια με το δικό της στόχο : το δεκάρι της Ρόδου στα μέσα του Ιανουαρίου, ο ημιμαραθώνιος των Απολλώνων αρχές Μαρτίου, και τώρα ο μαραθώνιος της Σορωνής, σε μόλις 8 μερούλες !

Ανέβασμα των αποστάσεων, σημαίνει ανέβασμα και στο φορτίο των προπονήσεων. Τέσσερις εβδομαδιαίες προπονήσεις μέχρι το Μάρτιο, για έναν όγκο σε απόσταση γύρω στα 50 χιλιόμετρα, και πέρασμα σε πέντε προπονήσεις μετά τον ημιμαραθώνιο, με εβδομάδες με 65 χιλιόμετρα, περίπου. Πρέπει να πω ότι όντως αρχίζω να νιώθω μια κούραση, λογική όμως αφού ολοκληρώνω την προετοιμασία μου. Μου μένει τώρα μια εβδομάδα για να ξεκουραστώ λιγάκι, έτσι έχω στο πρόγραμμα μόνο τρεξιματάκια σε χαλαρό ρυθμό.

Σε σχέση με πέρσι, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους : 660 χιλιόμετρα μέχρι σήμερα, 280 για την ίδια περσινή περίοδο. Ο πρώτος στόχος, να ανεβάσω σε αποστάσεις, πέτυχε !

Μου μένει η απορία στο τι θα γίνει την επόμενη Κυριακή, στο μεγάλο τεστ, αν θα αντέξω την αγαπημένη αλλά δύσκολη απόσταση. Θα προσπαθήσω να μην το πολύσκεφτώ, αλλά δεν είναι και τόσο εύκολο : εδώ και αρκετές μέρες, αρχίζω να νιώθω το κλασσικό στρες, που ένοιωσα και πριν τους δυο μου αγώνες στην Αθήνα, και τα μικρά (ψεύτικα;) τραύματα που το συνοδεύουν : μικρός πόνος στο γόνατο, ενόχληση στο πόδι, περίεργο, μόνο σ’ αυτήν την συγκεκριμένη φάση, κοντά στον αγώνα, μου έρχονται. Να πάω σε γιατρό, ή καλύτερα να μιλήσω με την αγαπημένη μου ψυχολόγο;

Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s